15 ugers forløb, sund kost & motion
Tilmeldingsfrist er overskredet
Torsdag dag den 20 august kl 19 vil Joan Jørgensen dele ud af tips og tricks til et sundere liv evt. med vægttab og hvordan man kan kombinere det med motion. Første vejning/bodyage måling vil være i forlængelse af dette møde. I vil få udleveret et skema, hvor I kan skrive de "tal" I får fra målingerne ned, så det bliver jer selv der kommer til at gemme jeres egne data, som I så har med til hver vejning :-)

Til jer der ikke nåede at melde jer til inden den 20/8 - I har stadig en mulighed for at deltage, da vi ikke lukker for deltagelsen før torsdag den 27/8 kl 19:00 til den anden vejning.

I den lukkede Face Book gruppe, kommer datoen for de næste målinger til at stå, og vi sørger for at man kan se datoen Ca. 2 uger frem. Der vil i alt være 10 målinger, som slutter i uge 49.

På grund af COVID-19 mødes vi udenfor Hovedgård Fitnessforening, hvor vi vil tage den første snak, så tá derfor tøj på efter vejret. Vi vil derefter gå ind i små hold, for at få lavet vores vejning/bodyage måling.

Vi glæder os til at starte et forløb op med sundere valg og motion - sammen med dig :-)

Mvh Hovedgård Fitnessforening
27.08.2020