HFF’S HUSREGLER

OPFØRSEL
Vi ønsker, at alle skal have en god oplevelse, når de træner i Hovedgaard Fitness Forening. Derfor forventer vi en positiv omgangstone med respekt for hinanden. Personalets anvisning skal til enhver tid følges og står ikke til diskussion.

BEHANDLING AF UDSTYR
Vores udstyr skal behandles med respekt og må kun benyttes til de øvelser, det er beregnet til. Håndvægte og vægtstænger skal have gulvkontakt, før man slipper. ·Husk altid at lægge udstyret på plads efter brug. ·Del maskinen i pausen mellem sættene, så bliver det nemmere for alle at komme til. ·Maskiner skal rengøres efter brug.

BEKLÆDNING
Du skal være iført træningstøj og rene sko. Træning i udendørssko, bare tæer eller strømpesokker, arbejdstøj og cowboybukser er ikke tilladt.
Det er ikke tilladt at træne i bar overkrop, og hvis du ønsker at træne i undertrøje, skal den dække brystkassen

MEDLEMSKORT
Medlemskortet/brikken er personligt, og misbrug medfører et gebyr på 500 kr.
Kortet/brikken gælder ligesom et buskort, det SKAL medbringes. Træning uden kort er ikke tilladt. Ved indmelding og afhentning af medlemskort skal der medbringes og fremvises gyldigt billede ID.

FAMILIE, VENNER & BØRN
Der er kun adgang for medlemmer i træningsarealer og omklædningsrum.
Hvis du opholder dig i centeret uden at være medlem, vil du blive bortvist.
Børn under 15 år må ikke træne eller opholde sig i træningsarealerne.
Hvis du har en lift eller lignende, er du velkommen til at tage din baby med i området til konditionstræning (ved løbebånd, crosstrainers, motionscykler mv.)

MUSIK / MOBIL
Hvis du vil høre anden musik end den, der spilles i centeret, skal du benytte høretelefoner. Du må ikke spille musik via højtaleren på din telefon eller lignende.
Mobilsamtaler er Ikke tilladt.
Det er ikke tilladt at tage billeder eller filme andre medlemmer i centrene uden deres samtykke. .

BARNEVOGNE
Det er ikke tilladt at medbringe barnevogn i centret. Disse kan evt. stilles udenfor på eget ansvar. Hvis du har en lift eller lignende, er du velkommen til at tage dit barn med i området til konditionstræning (ved løbebånd, crosstrainers, motionscykler mv.) Disse er ikke tilladt ved frivægte, maskiner osv.

DOPING
Doping accepteres ikke. Såfremt du bliver testet positiv, vil du blive bortvist fra Hovedgaard Fitness Forening.
Salg af doping i centret medfører politianmeldelse

OMKLÆDNING & MEDBRAGTE TING
Opbevaringsrummene er ikke personlige og skal tømmes efter brug. Hovedgaard Fitness Forening er ikke ansvarlig for de ting, der opbevares i rummene.
Det er ikke tilladt at tage sin taske, jakke eller andre ikke træningsrelaterede ting med rundt i centeret.

ÅBNINGSTIDER
Vores åbningstider skal overholdes. Det betyder, at centret skal være forladt ved lukketid.
Bemærk: Senest adgang til centeret er en halv time inden lukketid.