Bestyrelsesformand
Lotte Kjær Sparke
Præsentation
Mit første bekendtskab med Hovedgård Fitnessforening er tilbage i september 2016, hvor der på et info møde blev fortalt om, at der arbejdes på et motionscenter i Hovedgård, det lød lige som noget for mig. Jeg blev uddannet fitness instruktør i juni 2017 og har siddet i bestyrelsen siden marts 2018, I 2019 blev jeg valgt til formand, og den post har jeg stadig.

Bestyrelses arbejdet passer mig rigtig godt. Jeg vil gerne være med der, hvor tingene sker, og er ikke bleg for at give en hånd med, hvor der er behov for det. Jeg sidder i forskellige udvalg, og er meget glad for bla. at arrangere events for vores medlemmer. Jeg brænder for sociale og fysiske aktiviteter, og det syntes jeg, at vi i høj grad formår at tilbyde i Hovedgård fitnessforening.

Min egen træning foregår på de forskellige hold vi udbyder I Fitness og helst 2-3 gange om ugen.

Kasserer
Jacob Storgaard
Kasser.

Sidder på kassen og betaler vores regninger.
Spørgsmål til kontingenter, opsigelse m.v  kan sendes til jakob.hff@gmail.com

Sekretær
Camilla Stenkjær
Præsentation
Jeg startede med at træne i Hovedgård Fitnessforening i sommeren 2017 og synes det er fantastisk sted. Jeg nyder, at vi nu i vores lokalsamfund har et sted at træne.

Generelt er jeg rigtig glad for bestyrelsesarbejde og nyder at have fingeren “på pulsen”. Jeg tror på, at det kræver frivillige kræfter, for at et lokalsamfund som vores kan være så velfungerende som muligt samt en fælles holdning om, at vi løfter i flok - og jeg giver gerne en hånd med. Derfor stillede jeg i foråret 2018 op til bestyrelsen - både for at støtte op om foreningen samt være med i arbejdet herom.

Jeg er kontaktperson for vores instruktører og er dermed bindeled mellem dem og bestyrelsen.

Jeg elsker at være både fysisk og socialt aktiv, og min egen træning foregår til indoor cycling, cirkeltræning / tabata, løb og indimellem også styrketræning.
Bestyrelsesmedlem
Camilla Stenkjær

Heidi Nielsen
Henriette Busk

Supliant

Jacob Storgaard
Kasser.

Sidder på kassen og betaler vores regninger.
Spørgsmål til kontingenter, opsigelse m.v  kan sendes til jakob.hff@gmail.com

Mads Kolding Nielsen
Nanna Steffensen
Præsentation
Jeg har været frivillig i Hovedgård Fitnessforening siden den startede og er nu også kommet med i bestyrelsen.
Jeg er uddannet fitnessinstruktør og har holdet “Cirkeltræning med puls”, hvilket jeg er mægtig glad for.

Jeg synes det er fantastisk at vi har et fitnesscenter i vores by og vil gerne gøre mit til at det kan lade sig gøre fremover.

Jeg nyder at komme i “centeret” om så det er for at træne eller gøre rent, og så møder man både nye mennesker og dem man kender.
Torben Stenshøj