Hvis du skal have ny nøgle brik eller have åbnet din eksisterende, så skriv og lav en aftale med Heidi på blomst.nielsen@gmail.com

Det er ikke sikkert, at det bliver samme dag som du skriver til os, men vi forsøger at vende retur inden for 24 timer.

Er du ny medlem, skal du booke en introtime, hvor du også vil få en gennemgang af maskinerne i centret.

Husk at du skal holde dit nøglebrik mod 5 tallet på displayet når du skal ind. Vi oplever ofte at brikkerne ikke fejler noget, men at brugeren ikke for holdt brikken rigtig mod læseren.

Husk at alle instruktører og medlemmer af bestyrelsen er frivillige som bruger deres fritid efter job i Fitness Foreningen. Der kan derfor godt være nogle dages ventetid på at få en introtime eller åbnet nøglebrik.  Vi er en frivillig forening ikke et kommercielt center, hvilket også afspejler sig  prisen på vores medlemskaber.